| Úvodní strana | Webové stránky | E-shop | Optimalizace | Hosting | Volné pozice | Kontakty |
  • Tvorba webových stránek
    Kvalitní www stránky
    Tvořímě profesionální webové prezentace

    Naše firma poskytuje komplexní webdesign služby zahrnující tvorbu www stránek a prezentací, webhosting, redesign i registrace domén.

    Vytváříme profesionální internetové stránky a webové aplikace, které Vám dají náskok před konkurencí, a to vše za velmi nízké ceny.

  • Tvorba internetových obchodů
    Jen kvalitní e-shop prodává
    Tvořímě profesionální internetové obchody

    Jen málo e-shopů (B2C i B2B) dnes splňuje přísná kritéria bohaté funkčnosti a účelného designu. Vzali jsme v úvahu poslední trendy v oblasti internetového obchodání a výsledkem je náš modulární systém. Jednotné prostředí administrace bylo navrženo s důrazem na přehlednost a snadné použití.

Naspani.cz
Klienstká sekce

Optimalizace pro vyhledávače

SEO znamená v angličtině search engine optimization, v překladu optimalizace pro vyhledávače. Někdy se také používá označení pozicování, webová optimalizace nebo optimalizace webu. SEO spočívá především v úpravě Vašeho webu takovým způsobem, aby se Vaše stránky objevovaly ve vyhledávačích na předních místech.

 

  1. SEO audit/analýza - provedeme ruční audit 100 faktorů Vašeho webu, abychom zjistili, kde jsou problémy a jak je budeme odstraňovat.
    Analýza klíčových slov - zjistíme, jaká slova lidé vyhledávají a která jsou pro Vás nejefektivnější.
    Stanovení SEO strategie - pro každou firmu vytvoříme dlouhodobou strategii, která bude odrážet její finanční, časové a technické možnosti, stejně jako aktuální situaci na trhu.

  2. Optimalizace celého webu - nyní přetváříme Váš web tak, aby maximálně vyhovoval vyhledávačům. V první řadě to znamená optimalizaci informační architektury, úpravu šablon a je-li to zapotřebí, i optimalizaci zdrojového kód.

  3. Optimalizace konkrétní stránky - každou optimalizovanou stránku detailně "vyšperkujeme", aby co nejvíce vyhovovala vyhledávačům.

  4. Vyladění behaviorálních faktorů, aplikovaná sémantika - moderní vyhledávače posuzují i to, jak dlouho se uživatel zdržel na stránce i na celém webu, jak často se vrací, zda-li se na webu neztrácí, zda-li na něm něco dělá atd. Postaráme se, aby i tyto faktory dosahovaly co nejvyšších možných hodnot.

  5. Budování zpětných odkazů - zpětné odkazy jsou jako reference. Čím více a čím prestižnějších referencí máte, tím jste pravděpodobně kvalitnější firma. Postaráme se, abyste měli dostatek kvalitních zpětných odkazů a aby jejich nárůst byl přirozeně rozložen v čase.